tisdag 18 mars 2008

Liten sjukling + äntligen utför!




Olle-Bror är sjuk! 39° feber från och till. Jag tror han har ont i ett öra, tand på gång och fortfarande inte frisk från förra veckans förkylning. Allt blev nog värre av kall-luften han drog in när han skrek den sista kvarten i pulkan på väg hem från fjället igår... Imorgon blir det vårdcentralen om han fortfarande är hänging.. Stackars stackars liten! Idag har jag hyrt snowboard, konstigt att inte åka på sin vanliga, men helt ok! Pappa hyrde telisar. Superbra i backarna, lagom hårt och inget plattljus! Kallt men soligt och puder utanför pisten... Tittade på hjälm också, men det funkar bara inte på mig. Jag har seriöst försökt köpa en hjälm de senaste 5–6 åren, det känns så otroligt töntigt att köra utan, men det funkar bara inte. Jag ser ut som en idiot i alla modeller. 

Inga kommentarer: