onsdag 18 november 2009

En grå dag blev en bra dag!

Jag jobbar på som vanligt idag, fast inlindad i halsduk och täcke med feber och en hypokondrisk misstanke om svininfluensa! (fast jag vaccinerade mig ju för 2 veckor sen, men jag kanske inte hunnit bli immun än)? Och mitt i allt det vardagsgråa så kom ett snällt mail från Kajsa som talade om att hon tipsat om min blogg i "Expressens Leva & Bo" igår. Här och här kan man läsa vidare... Tack, jag blir så stolt, glad och förvånad över att få synas tillsammans med de övriga blogg-giganterna på hennes lista! :-)

* "Inredningsblogg" vet jag väl inte riktigt om det stämmer att jag har förstås. ;-)

2 kommentarer:

Eva sa...

Men din blogg är bra Frida! Självklart ska den finns med bland de stor.
/Eva

Kärleksallen sa...

Åh grattis vad roligt!!! Hoppas Du frisknar till snart! Kram Johanna