onsdag 6 oktober 2010

Nollbudget


















Jag har ingen modekoll och ingen budget, men det vore kul att satsa lite på sig själv. Känner mig ganska risig! Om man fick gå loss och välja lite vad man ville för stunden så skulle jag välja det här ikväll...


Mössa, stickad tröja, jacka & armband: Monki / Skor: Blundstones (=check!) Leggings, linne & skärp: HM / Vantar: Lindex / Mugg: Mateus / Uggleklocka i trä, bokstäver & tvättsvamp som moln: Lagerhaus / Rouge = enda sminket i höst...
Drömma går ju! Väska: Svenskt Tenn


Övre raden, bokstäver, klocka i trä/uggla, molntvättsvamp: Lagerhaus.
Undre raden, allt från: Mateus
Den perfekta höstmyskoftan?! Från Vila

7 kommentarer:

Ylva sa...

vilket härligt collage! Piggar upp en sådan här regnig o trist morgon.

Lybtar sa...

Jätte fint inlägg. Påminner lite om klippdockors kläder :)

Väskan är ju toppen.

Anonym sa...

Oj! Jag blir så VÄLDIGT glad av din blogg! Kul.

/Petra

eva britta karin sa...

åh ja! har tittat på o provat den blå jackan, den är så fin! och blått är det nya svart enligt mig!

Mvh/Borstahusen sa...

Väldigt fint, hoppas att du får unna dig det snarast!

Anne sa...

Underbart collage. Och väskan! ååh, vilken härlig gul färg.

Anonym sa...

Dina inspirationsbilder är verkligen så fina! Din stil är underbar och väldigt personlig. Jag läser ofta din blogg och jag älskar den. Däremot är jag väldigt dålig på att kommentera så det skall jag försöka skärpa mig på. Mitt namn är Elle. Ha en trevlig kväll.