onsdag 5 januari 2011

Hello again...

Önskeparfym i fin förpackning, som inte har någonting med texten att göra. Bild härifrån.

Hej bloggen, nu är jag tillbaka. I sthlm för stunden med mina småkillar. Erik är på väg mot fjällen med gamla kompisar. Imorgon ska jag klippa mig. Och få 2-3 timmar för mig själv. (Ångest, jag tycker det är vidrigt att sitta i frisörstolen och titta på sig själv och försöka låtsas att man är bekväm). Frågorna är; lugg eller ej, bli extrasuperblond eller bara gyllenblond?

Jag inser ju att jag måste göra NÅGOT eftersom Olle-Bror svarade: – Du har två färger på håret mamma, grått och gult.... efter att jag frågade vilken färg han tyckter mitt hår har... Det gråa är väl den sorgliga utväxten på typ 10 cm och det gula är de risiga topparna...


Och idag hade jag en halvledig dag! Helt själv. Åkte till stan, mitt i smeten, City. Kollade förutom en del hysteriska reor in PUB, ROOM & House Doctor som har fått en helt egen butik på plan 2! Skulle gärna hinna se Illums Bolihus i gamla Sverigehuset på Hamngatan och så Snickarbacken 7 innan jag åker hem igen. Och så Fashion-utställningen på Fotografiska! (Men det kan jag bara glömma, det finns ingen tid).

Birgitte Bardot hänger på Fashionutställningen. Bild härifrån.

Inga kommentarer: