torsdag 3 februari 2011

Borta bra men hemma bäst!

Små meddelanden smyger sig in i hemmet just nu. Den här hälsningen sitter på stockväggen i matrummet. Bokstäverna kommer från ett pågående jobb för "Tornvillan". Mer om det längre fram...
 Vi har varit en vecka i Stockholm för jobb, jag har fyllt år och jag har haft ett litet men ändå nervknäckande datorhaveri sen sist... Imorgon får jag tillbaka en reparerad dator från service! Då gäller det att jobba ikapp alla deadlines...

Fina fina presenter! Tack alla!
2 presenter jag använt varje dag sen jag fick dem! Parfymen Blance från Byredo och så mjukisoverallen från Onepiece!

Det började som ett skämt för ganska precis ett år sen, när vi garvade åt alla norrmän i sparkdräkt.. Men sen kom vi på att det borde vara det ultimata plagget för en mjukisjunkie som jag! Och det stämde ju! Overallen är det lätt skönaste jag haft på mig sen jag var bebis förmodligen! :-)



På vår lediga stockholmsdag gick vi till Aquaria och kollade på hajar. Det var poppis!
Vi var ju som sagt på flera roliga inköp inför höstsäsongen på Modelmini! Tittade på bland annat; Hummel, Katvig, Rockefella, Miniature, Småfolk, Wheat, Cheap Monday, Minirodini... Det blir mycket fint! :-)

3 kommentarer:

Aria sa...

I love the printed little elephants!

Tant Johanna sa...

Grattis i efterskott då :) Så fina paket du har fått! Jag är också sugen på en parfym från Byredo men jag kan bara inte bestämma vilken...
Jag ville också kika in för att meddela att jag precis har publicerat ett inlägg där jag har lånat tre bilder utav dig, har självklart länkat men om inte vill att jag använder dem säg bara till så fixar jag :) Ha det så bra.
Kraam Johanna

Johanna sa...

Du har ett underbart hem! Helt i min smak:) Kram