tisdag 12 april 2011

AnnaPS® Scandinavia


Skärmdump – Mitt jobb/form för AnnaPS




Alla bilder tillhör AnnaPS


Tidigare i år jobbade jag med ett nystartat ekologiskt underklädesmärke här i lilla Östhammar. (Jag är AD:n men har inte ritat logotypen som syns. Här kan du läsa lite "bakom kulisserna" hos Anna).


Alla bilder tillhör AnnaPS


Jag är imponerad över hur mycket kvalificerade brudar/tjejer/kvinnor som är involverade i processen! Och alla är härifrån! En av de löjligt snygga modellerna är dessutom vår/modelminis redovsiningshjälp! :-) Den duktiga fotografen heter Karin Lindén och henne hittar du här! (Bra tips om du vill ha hjälp med vackra bröllopsbilder också)!

Anna Sjöberg driver Anna PS som gör snygga underkläder som dessutom har en ovärdelig funktion för diabetiker med insulinpump! Webbshopen har nyss öppnat, kolla här! Anna skriver också en bra blogg som utöver att handla om arbetet med lansering osv. tar upp ämnet "Hållbart mode" ur ett miljöperspektiv. Väldigt läsvärt! – Go Anna + Hanna = AnnaPS Scandinavia! :-)





Skärmdumpar – Mitt jobb/form för AnnaPS
Väldigt sköna underbrallor! Man kan säga att jag fick en "löneförmån", så jag vet! ;-)

3 kommentarer:

AnnaPS sa...

Åhhh tack Frida för dina fina ord och ditt långa trevliga inlägg. Ja vi på AnnaPS är verkligen nöjda med din insats som AD, stort tack.

Anonym sa...

Guuud så fint! Tycker mycket om den första bilden. Måste genast besöka hemsidan!

Petra

Elina sa...

jag har en liten award inne hos mig till dig idag :)