onsdag 16 maj 2012

Boa styling vs. Josefin Johansson



När jag var i Norge var det bland annat för att hjälpa Josefin räta ut ett par frågetecken i arbetet inför hennes nya uppdrag som creative director för Boa Styling / Boa Eiendom... Jag bidrog inte med särskilt mycket, ha! Nu har arbetet kommit igång helt enligt planen... På bilderna är det de två senaste objekten som ligger ute... Ett av dem är ett "renoveringsobjekt" som jag tycker är jättefint och kul stylat. Så inspirerande för den som vill flytta in och fylla på med sin egen stil! Framförallt så väcker det intresse, när bilderna sticker ut. Och ju fler som kollar annonsen, desto fler kommer till visningen – desto fler som budar... Att det stämmer märktes tydligt på det andra objektet – som var en helt annan typ av hem = supermodernt, hightec och färdigfixat – där blev det försäljningsrekord som föjd!



I sverige finns ju Fantastic Frank, som var tidiga (först)? på den här typen av konceptuell homestyling. Men i Norge tror jag nog att de kan räkna sig som först på marknaden? Snyggt jobbat Boa Eiendomsmegling, Boa Styling & Boa Photo! Det här är bara början tror jag... Stort stort lycka till! :)



All styling: Josefin Johansson för Boa Styling.
Alla bilder från Boa Eiendom

3 kommentarer:

Unknown sa...

Suprcoolt!!!!!

Lina på rumochrabalder sa...

Riktigt snygga bilder!

Frida sa...

Vilka fantastiska bilder! Tack för länktipset.