lördag 5 maj 2012

Jobb och fritid?


Åh, mitt dåliga jobbsamvete! Det ena av mina jobb - Modelmini har fått nya "kort" som ska följa med beställningar hem m.m. Just de här exemplaren (som dessutom innehåller en bra rabatt), delas ut på ett bloggevent som hålls i Stockholm i helgen.

Och så ett av de väldigt blandade uppdragen för den andra jobbhälften – Modelform – porträttbeställningar (hör till ovanligheterna) för Uppsala Sjukhus.

Hoho, Picasso delar ram med Andy Warhols "All is pretty" citat hemma.
Nu kan sommaren komma! Vi är förberedda och färdigplanterade, jordgubbar, smultron, ett kryddland m.m är anlag och nästan alla olivträd har fått flytta utomhus! :) (Erik undrade om jag blivit knäpp som köpt en jättepåse med vitklöver, men jag tänkte att det kunde få konkurrera ut det andra ogräset i vår trista grusplan i sommar. Tills nästa år, då jag hoppas att vi har gammal gatsten som markbeläggning på vår infart och gårdsplan istället för barnovänligt och fult singel!
Under valborgshelgen hälsade vi på vänner som gjort bästa valet och flyttat ut på landet! Så mysigt!

Inga kommentarer: