torsdag 21 juni 2012

Glad midsommar!


(För fem år sen var frisyrerna ombytta, Olle-Bror kort- och E långhårig)...
På bloggen stiltje* – utanför desto mer fart... Återkommer när lugnet infinner sig! Imorgon tar vi bilen (packad som om vi skulle vara borta resten av sommaren) till vänner en bit bort... (30 mil för att vara exakt). På vägen dit ska jag jobba på midsommarpeppen som just nu är ganska obefintlig... Men en blogghälsning hinner jag med, även om bildmaterialet har ett par år på nacken! ;-) (* På min nya love Instagram är jag snabbare med uppdateringarna för stunden)...

Så – glad midsommar!

Hoppas att ni alla får en härlig helg!

4 kommentarer:

lina på rumochrabalder sa...

Men vilken fin bild! Söta killar. Ha en riktigt skön helg.

linda; sa...

glad midsommer til dig - og sikke en knusfin blog:)

odd brown bird sa...

Hej hej, här har jag aldrig varit förut. Men det var trevligt när jag väl hittade hit.

Hej då!
=)

Elina sa...

Vilken fin bild!