måndag 13 maj 2013

Tue 13 Nov - I väntan på "Hemma hos"...



Vårt hem (och jag med tydligen) syns på omslaget till senaste numret av Allt i Hemmet... Jag erkänner att det känns löjligt pirrigt och hispigt för ett kontrollfreak - för jag har ju inte har sett tidningen än! Och har ingen aning om vilka bilder som har valts ut och visas upp... Spännande, men jag blir galen av att vänta tills tidningen kommer ut i butik!

Det var en fin dag i början av maj som det supertrevliga teamet Anna Mård och fotograf Sofi Sykfont/creart kom på besök hem till oss. (Tack för det)! Bilderna i det här inlägget är ett mitt eget kollage av duktiga fotograf Sofis lågupplösta referensbilder från den dagen... "The real deal" syns alltså i Allt i Hemmet – som kommer ut i butik imorgon på torsdag, men vissa prenumenanter fick tidningen redan i måndags. - Hjälp! ;)



Inga kommentarer: