torsdag 15 augusti 2013

A quick hello + The loveliness of Ferm Living AW14

 

Hejhej igen! Det var länge sen sist - och det behövdes! Mycket att smälta efter en intensiv vår och vinter och att bara få vara i sommaren, utan uppkoppling, koll och allt sånt där! ;-) Men nu, idag börjar jag jobba på riktigt igen! Barnen har börjat dagis och det NYA stora - fritids... På måndag börjar själva skolan. Stort och pirrigt både för storbarnet och mig...

Vilken klocka! Materialisten i mig går bananas!
Det kommer att bli en del sommarbilder framöver, lite recaps. Men idag måste bilderna få handla om FERM! Jag tror inte det blir något Formex för mig den här gången, men av det jag har sett av dagens rapporter så verkar Ferm Livings höstnyheter vara något alldeles ovanligt fina! (Och House Doctor i vanlig ordning, m.fl, m.m). Hoppas att Louise som har tagit över Modelmini.se efter mig köper in massor av fint! :) Här kommer en överblick på höstnyheterna!

Sängkläder och marmor...
Ferm i samarbete med duktiga formgivaren Kristina Krogh!

Fina mässingsdetaljer i vaser m.m!


Ytterligare ett samarbete med den välkända Ingela P Arrhenius! Lyckat! :)

Och så det lilla tältet i ny färgskala, grått och gult. Sweet!

3 kommentarer:

My Scandinavian Home sa...

Ferm Living never disappoints :) I particularly love that tent, my girls would have hours of fun in that.

MedvetenminiEbba sa...

Kollektionen aw13 är verkligen GALET stark. Jag är helt kär och väntar med spänning på leverans! Vill ha NU!

frida sa...

Ferm Living e så underbart!